„Food working” to cykl spotkań branżowych organizowanych w ramach projektu Food and Design. Podczas wydarzeń eksperci z różnych dziedzin, których łączy tematyka jedzenia, będą dyskutować na temat zmian, trendów i rozwoju sektora food w Polsce i na świecie. Już 24 listopada o godz. 18.00 w Studiu Od kuchni przy ul. Chodakowskiej 12 w Warszawie rozpocznie się pierwsze spotkanie pt. Ludzie kupują oczami. Mamy na to dowody! Premiera raportu „Komunikacja wizualna marek spożywczych i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków”.
Cykliczne spotkania, podczas których dyskutujemy z ekspertami z branży na temat bieżącej sytuacji na rynku, a także przyglądamy się trendom i zmianom, to coś, czego brakowało w polskim środowisku food designu. Cieszę się, że udało nam się powołać projekt, w ramach którego nie tylko wymieniamy się opiniami, ale też poznajemy się i konsolidujemy branżę! Liczę, że spotka nas mnóstwo pozytywnych zmian, które wpłyną na profesjonalizację polskiego rynku. Serdecznie zachęcam do udziału w pierwszym spotkaniu z cyklu «Food working», ponieważ szykują się naprawdę interesujące prelekcje oraz apetyczna, sprzyjająca swobodnym rozmowom atmosfera! – komentuje Magda Malutko, pomysłodawczyni projektu Food and Design.
Pierwsze spotkanie poświęcone decyzjom zakupowym konsumentów zostanie wzbogacone premierową prezentacją raportu pochodzącego z badania konsumenckiego, które na zlecenie agencji Od kuchni zrealizowała agencja badawcza ARC Rynek i Opinia. Uczestnicy spotkania branżowego jako pierwsi otrzymają dostęp do pełnego raportu „Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków”, w którym poruszono m.in. tematy:
- wpływu wyglądu opakowania na zakup produktów spożywczych,
- czynników oddziałujących na gościa zamawiającego danie w restauracji,
- nowych trendów w odżywianiu.