Jak rozwinąć e-commerce w branży food? E-commerce dla marki, nie dla produktów
-
Chcesz rozwinąć e-commerce w branży food? Wszyscy mówią, że w foodowym e-commerce jest duży potencjał, ale nie wiesz, jak go wykorzystać? Zależy Ci na skutecznym marketingu internetowym dla Twojej marki? Weź udział w szkoleniu i poznaj techniki, które odmienią prowadzenie Twojego biznesu!
-
-
Dla kogo jest to szkolenie?
- rozwijasz swój biznes w branży food
- interesuje Cię sprzedaż internetowa, ale nie wiesz, od czego zacząć
- pracujesz w marketingu foodowym
- chcesz się przebranżowić w kierunku e-commerce
- chcesz rozwinąć sklep internetowy swojej marki
- posiadasz lub planujesz mieć w przyszłości swój sklep internetowy
Pojęcia, które m.in. poznasz: marketing (prawdziwy), strategia (i jej oblicza), H2H, MVP, CPA, ROAS, AOV, współczynnik konwersji, retencja, współczynnik odrzuceń, „elastyczność wymagająca elastyczności” i „zasypywanie dziur pieniędzmi.
-
Ważne informacje:
Szkolenie rozpoczyna się o godz. 10:00 i trwa ok. 6 godzin. W trakcie szkolenia odbędzie się przerwa kawowa oraz dłuższa przerwa lunchowa. Możesz zabrać ze sobą obiad lub skorzystać z naszych rekomendacji dot. okolicznej oferty lunchowej. Na miejscu czekać będzie na Ciebie notes, długopis oraz dostęp do kawy, herbaty i wody.
Co przynieść? Listę pytań do prowadzącego, które od dawna Cię nurtują w kontekście działań w e-commerce.
Każdy uczestnik otrzyma dyplom potwierdzający udział w szkoleniu.
-
Plan szkolenia:
- Wprowadzenie do tematu e-commerce w branży food.
- Zapomnij o wadach, pamiętaj o zaletach. Wszystko, o czym należy pamiętać, prowadząc e-commerce w branży food.
- Wiedz, co sprzedajesz, zanim to sprzedasz. Jak stworzyć dobrze prosperujących sklep od podstaw?
- Sprzedajesz produkty czy markę? Rola marketingu w prowadzeniu e-commerce.
- Czy istnieje „jeden tajny sposób”? Sprawdzone triki na zwiększenie sprzedaży.
- Jak planować i mierzyć działania tak, by nie stać się niewolnikiem danych?
- Jakich błędów nie popełniać w branży e-commerce?
- Seria pytań i odpowiedzi.
-
-
Data i miejsce:
Szkolenie odbędzie się 9 listopada 2023w formie stacjonarnej w Studio Co nieco przy ul. Grochowskiej 278/303 w Warszawie, choć istnieje również możliwość wykupienia szkolenia w formie online.
Nie musisz nic konkretnego brać ze sobą – na miejscu (w przypadku udziału stacjonarnego) czekać będzie na Ciebie notes, długopis oraz dostęp do kawy, herbaty i wody.
-
Formuła:
Szkolenie odbędzie się w formie stacjonarnej, lecz istnieje również możliwość wykupienia szkolenia w formie online. Uczestnicy biorący udział w szkoleniu zdalnie, również będą mogli aktywnie brać udział w dyskusjach. Szkolenie będzie miało formę hybrydową, interaktywną.
-
-
-
Prowadzący:
Mateusz Tryjanowski, Head of Marketing & E-commerce.
Robi marketing, strategię i ikomersy. Od zawsze robi to, co lubi, przekuwając hobby w pracę – bo to czuje najlepiej! Zaczynał w „ciuszkach” (eleganckich), 4 lata spędził w kawie (speciality), a dziś łączy to wszystko w całość i pracuje z różnymi markami (najchętniej niszowymi), dzieląc się z nimi wiedzą zdobytą w praktyce.
Available Options
| Data | Rodzaj | Price | Quantity | |
|---|---|---|---|---|
| 9 listopada 2023 | Stacjonarne | 499,00 zł | ||
| 9 listopada 2023 | Online | 499,00 zł |






Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































