Z marketingiem w branży HoReCa oraz FMCG związana jest już od ponad 10 lat, a przygodę z tym kierunkiem rozpoczynała od… tworzenia własnego kulinarnego bloga. Od zawsze kochała jedzenie i niezmiernie interesowało ją wszystko, co z nim związane, więc połączenie pasji i zawodu było dla niej zupełnie naturalną decyzją.
Pracowała m.in. w agencji obsługującej dużą markę z sektora FMCG, w magazynie kulinarnym, a także – jako Marketing Manager – odpowiadała za komunikację trzech największych festiwali gastronomicznych w Polsce. Poza szerokim doświadczeniem zawodowym ma także unikatowe wykształcenie kierunkowe. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów: dziennikarstwa ze specjalnością „Promocja i reklama” oraz wzornictwa ze specjalnością „Food Design”.
Obecnie jest właścicielką studia produkcyjnego i agencji kreatywnej Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora food & lifestyle.
Pasjonatka badań, analiz i liczb, zawsze na tropie nowych insightów. Miłośniczka fotografii kulinarnej i food designu. Nieustannie się uczy i rozwija w wielu kierunkach… jednocześnie.
E-mail: magda.malutko@odkuchni.co