Przyszłość jedzenia / jedzenie przyszłości. Trendbook 2023–2030

  • Magda Malutko

    Pomysłodawczyni projektu Food and Design oraz właścicielka studia produkcyjnego i agencji kreatywnej Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora food & lifestyle. Z marketingiem w branży HoReCa oraz FMCG związana jest już od ponad 10 lat. Pracowała m.in. w agencji obsługującej dużą markę z sektora FMCG, w magazynie kulinarnym, a także – jako Marketing Manager – odpowiadała za komunikację trzech największych festiwali gastronomicznych w Polsce. Poza szerokim doświadczeniem zawodowym ma także unikatowe wykształcenie kierunkowe. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów: dziennikarstwa ze specjalnością „promocja i reklama” oraz wzornictwa ze specjalnością „Food Design”.

  • Żyjemy w czasach szybkiego rozwoju cywilizacyjnego i technologicznego. Postanowiliśmy więc zebrać przewidywania trendów najlepszych ekspertów w Polsce, związanych z tematyką żywieniową, oraz przedstawić je w formie trendbooka na najbliższe 7 lat.

    Czemu akurat 7? Ponieważ jeszcze chwilę temu nie wyobrażaliśmy sobie, że w 2022 roku świat będzie wyglądał tak, jak wygląda. Do 2030 roku możemy być świadkami wielu innowacji, które jeszcze w tym momencie wydają nam się bardzo abstrakcyjne.

    Przed nami wiele wyzwań, którym będziemy musieli stawić czoła, takich jak chociażby zmiany w sposobie podejmowania decyzji zakupowych przez klientów. Mamy nadzieję, że publikacja przygotowana przez zespół Food and Design by Od kuchni będzie dla Was ciekawą wskazówką podczas planowania projektów i działań na nadchodzące lata.

    Magda Malutko

    Pomysłodawczyni projektu Food and Design oraz właścicielka studia produkcyjnego i agencji kreatywnej Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora food & lifestyle. Z marketingiem w branży HoReCa oraz FMCG związana jest już od ponad 10 lat. Pracowała m.in. w agencji obsługującej dużą markę z sektora FMCG, w magazynie kulinarnym, a także – jako Marketing Manager – odpowiadała za komunikację trzech największych festiwali gastronomicznych w Polsce. Poza szerokim doświadczeniem zawodowym ma także unikatowe wykształcenie kierunkowe. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów: dziennikarstwa ze specjalnością „promocja i reklama” oraz wzornictwa ze specjalnością „Food Design”.

0,00 

Na stanie