Informacja prasowa | Warszawa, 13.11.2025 r.
Nie wystarczy już zaprosić gości na kolację i wręczyć statuetki. Event firmowy, który naprawdę zapada w pamięć, to taki, który organizowany jest z pomysłem. Firmy coraz częściej odchodzą od utartych schematów, szukając scenariuszy, które angażują zmysły i opowiadają historię marki w nieoczywisty sposób.
Koniec 2025 roku i początek Nowego Roku 2026 należeć będzie do wydarzeń dopracowanych, kameralnych i spersonalizowanych. W centrum uwagi znajdzie się autentyczność – zarówno w relacjach, jak i w kuchni. Zamiast wielkich gal i formalnych kolacji, coraz częściej wybierane są spotkania z charakterem – oparte na emocjach, estetyce i doświadczeniu. Oto pięć pomysłów, jak zorganizować event firmowy z efektem wow, od kameralnej kolacji po koktajlowy networking nad miastem.
1. Event z motywem przewodnim – storytelling, który angażuje
Każda marka ma swoją opowieść, ale nie każda potrafi ją opowiedzieć. Dlatego coraz większą popularność zdobywają eventy z motywem przewodnim, który spaja wszystkie elementy wydarzenia – od menu, przez scenografię, po muzykę.
To może być „Smak podróży” albo „Kuchnia przyszłości”. Dzięki takiemu podejściu spotkanie staje się spójnym doświadczeniem, a nie tylko zbiorem atrakcji. Goście czują, że uczestniczą w historii, a nie w prezentacji.

2. Koktajlowy networking z widokiem na miasto
Nie każdy event potrzebuje scenariusza czy agendy. Czasem wystarczy dobra muzyka, dopracowane koktajle i sceneria, która mówi sama za siebie.
Wieczorne spotkania w barach z panoramą miasta – jak warszawski Panorama Sky Bar – to sposób na połączenie biznesu z przyjemnością. Zachód słońca, rozmowy w luźnej atmosferze, muzyka na żywo i koktajle tworzone na zamówienie sprawiają, że networking nabiera zupełnie innego wymiaru. To nie „kolejne spotkanie”, ale doświadczenie, które zostaje w pamięci.

3. Doświadczenie zmysłów – smak, zapach i design
Nowoczesne eventy to nie tylko to, co widać, ale też to, co się czuje. Światło, zapach, muzyka i rytm podawania potraw potrafią całkowicie zmienić odbiór wydarzenia. Coraz więcej firm eksperymentuje z formatem multisensorycznym – łącząc degustacje, dźwięk, sztukę i przestrzeń w jedno spójne doświadczenie. Od kolacji w ciemności po autorskie food pairing sessions z sommelierem – takie wydarzenia angażują zmysły i emocje dużo silniej niż jakakolwiek prezentacja.
4. Kolacja w otwartej kuchni – spotkanie, które łączy ludzi
Nic tak nie skraca dystansu, jak wspólny stół i jedzenie, które powstaje tuż obok. Kolacje firmowe w restauracjach z otwartą kuchnią stają się nową formą integracji. W warszawskim Floor No.2 takie spotkania prowadzi Chef Inderjit Manota, który łączy nowoczesny fine dining z atmosferą swobodnego doświadczenia. Goście mogą zobaczyć proces gotowania, porozmawiać z kucharzem i poczuć, że są częścią wydarzenia. Kolacja zamienia się tu w kulinarny spektakl, ale bez dystansu i formalności.

5. Małe formaty, duże wrażenia – postaw na kameralność!
Trendem, który nie traci na sile, jest kameralność. Zamiast ogromnych bankietów – dobrym rozwiązaniem są spotkania dla 30-50 osób, w miejscach z duszą i dobrze zaprojektowaną przestrzenią. Takie wydarzenia sprzyjają rozmowie, pozwalają lepiej dopasować scenariusz do uczestników i skoncentrować się na jakości doświadczenia. W efekcie goście czują się swobodnie i zaopiekowani, a właśnie to wrażenie zostaje z nimi najdłużej.

Efekt wow to dziś nie dekoracja, lecz emocje. To moment, w którym uczestnicy wychodzą z poczuciem, że przeżyli coś wyjątkowego – nie dlatego, że było wystawnie, ale dlatego, że było prawdziwie.
_____________________________
Panorama Sky Bar to jeden z najbardziej wyjątkowych barów w Warszawie – położony na 40. piętrze Hotelu Presidential. Autorskie menu autorstwa Meidana Siboni łączy nowoczesną kuchnię z koktajlami inspirowanymi naturą, sztuką i emocjami. Panorama to przestrzeń, w której smak, design i muzyka tworzą spójne doświadczenie – idealne miejsce na kolację, event lub spotkanie z widokiem na stolicę.
www.panoramaskybar.com / Facebook Panorama Sky Bar / Instagram Panorama Sky Bar










Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































