13 października 2022 roku w Studiu Od kuchni odbył się event połączony z uroczystą premierą platformy Food and Design. Jego motywem przewodnim były trzy główne trendy żywieniowe, wskazane przez ekspertów wypowiadających się w ramach pierwszego wydanego przez projekt e-booka pt. Przyszłość jedzenia/jedzenie przyszłości. Trendbook 2023–2030.
Na stołach zagościły więc jadalne owady, comfort food w nowoczesnym wykonaniu i ekologiczne, przywołujące wspomnienia domowej kuchni rozwiązania. Zarówno za przygotowanie „jedzenia przyszłości”, jak i obsługę barmańską/kelnerską eventu odpowiadał jeden z partnerów projektu – Deli Catering.
Z kolei na scenie, obok Magdy Malutko – CEO agencji Od kuchni, Studia Od kuchni i pomysłodawczyni projektu Food and Design, stanął Mateusz Kulik – dziennikarz Czwórki Polskiego Radia i autor kulinarnej audycji Nie na-żarty.
Wśród zaproszonych gości znaleźli się przede wszystkim specjaliści zgromadzeni wokół kolektywu eksperckiego Food and Design, przedstawiciele partnerów projektu, jak i influencerzy oraz dziennikarze z sektora foodowego.
Partnerami eventu byli: FoodBugs, Foodsi, TiM S.A., Slodkie, Deli Catering, POSHE Drinks, Browar Hoplala, HAYB, Twórczywo, Food Stories Wear, DPD Food oraz JW Films.








































































Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































