Jeśli myślisz, że widziałeś już wszystko, co Jägermeister ma do zaoferowania, czas na nowe doświadczenie! Marka połączyła siły z Pantone, aby stworzyć dwie limitowane kolekcje, które redefiniują jej charakterystyczne barwy.
Jägermeister po raz kolejny zaskakuje swoich fanów! Unikalne edycje, nazwane Herbal Green i Culture Orange, są hołdem dla dwoistej tożsamości marki. Każdy kolor opowiada inną historię – pomarańcz symbolizuje zamiłowanie do nocnego życia i miejskiej kultury, podczas gdy zieleń wyraża głębokie poszanowanie dla natury i naturalnych składników, z których powstaje kultowy likier.


źródło: https://www.jagermeister.com/exploration/pantone
Co wyróżnia te zestawy? Przede wszystkim wyjątkowy design. Po raz pierwszy w historii, kwadratowa butelka Jägermeister pojawia się w minimalistycznej, monochromatycznej odsłonie z matowym wykończeniem i etykietą w kolorach Pantone. To prawdziwa gratka dla kolekcjonerów i fanów designu. W wersji Culture Orange znajdziemy model Porsche Carrera RSR w skali 1:43 – ikoniczny samochód wyścigowy. Z kolei Herbal Green wzbogacono o nalewak w kształcie głowy jelenia, idealnie nawiązujący do logo marki.
Zestawy będą dostępne w ograniczonej liczbie, 560 sztuk z każdego koloru, a około 100 zestawów trafi do globalnej sprzedaży detalicznej na lotniskach za pośrednictwem Gebr. Heinemann. Regularna sprzedaż rozpoczęła się 9 września w internetowym sklepie dystrybutora, a sugerowana cena zestawów wynosi 199 EUR.
Niezależnie od tego, czy jesteś fanem nocnych przygód, czy doceniasz kunszt natury, limitowana edycja łączy wszystko, co najlepsze w Jägermeister – pasję, tradycję i nowoczesny design. Nie czekaj zbyt długo – unikalne zestawy znikną z półek sklepowych szybciej, niż sądzisz!








Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































