Pierwsze spotkanie branżowe projektu Food and Design już za nami! W czwartek 24 listopada odbyła się nie tylko premiera raportu badawczego Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa decyzje zakupowe Polaków, ale także niezwykle merytoryczny, ekspercki panel dyskusyjny. Zobacz relację z eventu!
24 listopada zgromadziliśmy się w warszawskim Studiu Od kuchni z okazji pierwszego spotkania z cyklu Food Working. Tę debiutancką odsłonę nieprzypadkowo zatytułowaliśmy Ludzie kupują oczami. Mamy na to dowody!. Event połączony był z premierową prezentacją raportu pochodzącego z badania konsumenckiego, które na zlecenie agencji Od kuchni zrealizowała agencja badawcza ARC Rynek i Opinia. Uczestnicy spotkania branżowego jako pierwsi otrzymali dostęp do pełnego raportu Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków. Spotkanie uświetnił także panel ekspercki, podczas którego poruszone zostały kwestie związane z komunikacją wizualną, trendami konsumenckimi i przyszłością branży food.
W panelu zasiadło grono ekspertów z branży marketingowej i HoReCa – w większości należących do kolektywu Food and Design. Wśród nich znaleźli się więc:
- Szymon Dobrzyński – Managing Director, XBRAND Agency;
- Maciej Kasprzyk – Koordynator ds. sprzedaży, DPD Food;
- Magdalena Malutko – CEO agencji Od kuchni, pomysłodawczyni projektu Food and Design;
- Agnieszka Tokarz – Food Trend & Product Manager, Nice To Fit You;
- Damian Wiatrak – Dyrektor zarządzający, Deli Catering.
Panel poprowadził Mateusz Kulik – dziennikarz Czwórki Polskiego Radia i autor kulinarnej audycji Nie na-żarty.
Wśród zaproszonych gości znaleźli się eksperci i partnerzy Food and Design. Na wydarzenie zapisać się można było także poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie w zakładce Food Working. Co ważne – liczba gości przewyższyła nasze oczekiwania, za co ogromnie Wam dziękujemy!
O pyszne jedzenie, bufet i napoje zadbał partner projektu – Deli Catering. W wydarzenie włączyli się również TiM S.A., Browar Hoplala, Slodkie, DPD Food oraz JW Films. Bardzo dziękujemy!
O spotkaniach Food Working
Spotkania branżowe to jeden z filarów działalności projektu Food and Design. Podczas nich dyskutujemy z ekspertami z branży na temat bieżącej sytuacji na rynku, a także przyglądamy się trendom i zmianom na rynku.
Food Working to coś, czego brakowało w polskim środowisku food designu. Cieszę się, że udało nam się powołać projekt, w ramach którego nie tylko wymieniamy się opiniami, ale też poznajemy się i konsolidujemy branżę! Liczę, że spotka nas mnóstwo pozytywnych zmian, które wpłyną na profesjonalizację polskiego rynku. Serdecznie zachęcam do udziału w pierwszym spotkaniu z cyklu Food Working, ponieważ szykują się naprawdę interesujące prelekcje oraz apetyczna, sprzyjająca swobodnym rozmowom atmosfera! – komentuje Magda Malutko, pomysłodawczyni projektu Food and Design.
Kolejne spotkanie z cyklu Food Working odbędzie się już w styczniu 2023! Zachęcamy do śledzenia naszych aktualności.