The Essa Co rozpoczyna nową kampanię wizerunkową dla marek RUSH – sportowych napojów izotonicznych i noRUSH – funkcjonalnych wód witaminowych. Jest to efekt współpracy z agencją Walk Creative.
Nowa kampania wizerunkowa została stworzona, aby podkreślić, w przemawiającej do młodego pokolenia stylistyce, unikatowość charakteru marek RUSH i noRUSH. Współpraca z agencją Walk Creative pozwoliła na stworzenie kreatywnej i innowacyjnej strategii komunikacyjnej, która ma za zadanie przybliżyć marki do swojej grupy odbiorców, tj. młodych, świadomych i aktywnych konsumentów, ceniących autentyczność i naturalność składów.
RUSH i noRUSH to innowacyjne napoje funkcjonalne wprowadzone na rynek przez The Essa Co. RUSH to linia sportowych napojów izotonicznych, podczas gdy noRUSH to funkcjonalne wody witaminowe. Wyróżniają się one oryginalnym, w pełni naturalnym składem, bez barwników, konserwantów czy sztucznych słodzików, co doskonale wpisuje się w obecne trendy zdrowego stylu życia. Ikoniczny design opakowań RUSH i noRUSH tak jak i proste składy dobrze rezonują z estetyką oraz wartościami współczesnych konsumentów.
RUSH, jako jedyny na rynku sportowy napój izotoniczny bez sztucznych dodatków, jest przeznaczony dla aktywnych fizycznie osób, które stawiają sobie wysokie wymagania. Dostępny jest w 2 smakach: multifruit oraz melon-kwiat bzu.
Z kolei marka noRUSH to funkcjonalne wody witaminowe w trzech wariantach smakowych: jagoda/limetka, arbuz i mandarynka wzbogacone w witaminy i minerały, aby wspierać różne aspekty zdrowia. Mindfuel – wspiera koncentrację i funkcje poznawcze, Glow-up – kondycję skóry włosów i paznokci, a Healthy Vibe – odporność.
Jesteśmy podekscytowani możliwością prezentacji naszej nowej kampanii wizerunkowej dla marek RUSH i noRUSH, która jest rezultatem współpracy z agencją Walk Creative. Nasze marki odzwierciedlają wartości, na których nam zależy, takie jak innowacyjność, jakość, autentyczność i prosty skład. Dzięki tej kampanii będziemy mogli jeszcze lepiej nawiązać więź z naszymi konsumentami i pokazać, dlaczego marki RUSH i noRUSH są wyjątkowe – mówi Krzysztof Misiałkiewicz, CEO The Essa Co.
Ogromnie się cieszymy, że będziemy mogli współpracować z The Essa Co. Nie możemy się doczekać, by wykorzystać nasze doświadczenie, zwłaszcza w obszarze komunikacji digital i social media, aby wspierać komunikacyjnie rozwój nowych marek RUSH i noRUSH. Wierzę, że wdrażanie w życie strategii stworzonej przez Walk Creative będzie bardzo ekscytującym i ciekawym doświadczeniem dla nas wszystkich – powiedział Paweł Miklaszewski, CEO Walk.
Nowa kampania wizerunkowa już w kwietniu pojawi się głównie w cyfrowych kanałach komunikacji.
Jest to kolejny krok w budowaniu silnej pozycji marek RUSH i noRUSH na rynku napojów funkcjonalnych.
The ESSA Company – spółka powiązana z grupą kapitałową EKIPA HOLDING S.A. kreuje i wprowadza na rynek marki FMCG wspierane przez topowych influencerów. Do jej portfolio należą marki RUSH – Sportowy napój izotoniczny I noRUSH – funkcjonalna woda witaminowa.
[MATERIAŁ PRASOWY]