PollyPizza kocha wypiekać pizzę, przy okazji eksperymentując z tradycyjnym podejściem i nietypowymi kompozycjami smakowymi. Dostarczanie nowych doświadczeń jest dla twórców restauracji tak samo ważne jak to, by ich działalność była zrównoważona i nieobciążająca dla planety. Właśnie dlatego PollyPizza wprowadziła wielorazowe opakowania na pizze, rzucając wyzwanie standardowym pudełkom kartonowym, które są wyjątkowo trudne w recyklingu.

Źródło: PollyPizza NEOpolitan
To alternatywa dla tradycyjnych tekturowych pudełek. Od początku grudnia goście mogą kupić pizzę w wielorazowym opakowaniu, które zostało wykonane z tworzyw pochodzących z recyklingu. Kaucja za wielorazowe opakowanie wynosi 40 złotych i jest doliczana do ceny pizzy. Kwota może wydawać się wysoka, ale płaci się tylko raz – każdy, kto ponownie przyniesie ze sobą wielorazowe pudełko, może korzystać z systemu w obiegu zamkniętym.
W ten sposób PollyPizza chce realnie zrównoważyć własną działalność, unikając generowania góry odpadów. Każde wielorazowe pudełko, które jest bardzo łatwe w myciu, może służyć nawet kilka lat.
“Tradycyjne pudełka kartonowe, choć wpisały się na dobre jako symbol gastronomii i popkultury, generują bardzo duże ilości opadów. Zabrudzony papier jest wyjątkowo trudny do recyklingu. Chcąc zainspirować naszych gości do świadomego i ekologicznego wyboru, jednocześnie dostarczając ciekawy gadżet, w PollyPizza zdecydowaliśmy się na korzystanie z wielorazowych pudełek na pizze. Chcemy pokazać, że dbałość o środowisko może być ważną częścią każdego biznesu, ale też ciekawym dodatkiem w budowaniu marki” – podkreśla Aleksandra Dojnikowska, założycielka PollyPizza.

Źródło: PollyPizza NEOpolitan
Wszyscy, którzy zdecydują się na zakup pizzy w opakowaniu wielorazowym, mogą otrzymać Zero Waste Card. W ramach programu lojalnościowego, po zebraniu odpowiedniej liczby pieczątek na gości czeka darmowa pizza.
Misją PollyPizza jest nie tylko dawanie radości własnym gościom, ale także próba pozostawienia po sobie pozytywnego śladu społecznego. W związku z tym, PollyPizza każdego miesiąca oddaje 1% swojego dochodu na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego. W przeszłości były to takie stowarzyszenia czy fundacje, jak m.in. Dioz (pomoc psom) czy Akcja Bałtycka (pomoc ptakom), Eco 4 Life (zrównoważony rozwój). Za swoją działalność PollyPizza została także wyróżniona przez Fundację Wspierania Ekologii Eco For Life certyfikatem „Zielona Cegiełka” za świadome i konsekwentne działania budujące dbałość o klimat, wodę i zwierzęta.
Pamietajmy, że każdy pozytywny ruch ma sens i wspólnie możemy zrobić dużo więcej dla naszej planety.









Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































