Branża słodyczy reklamowych to obszar, którego rozwój w Polsce i na świecie następuje niezwykle intensywnie. Dlaczego? Ponieważ projektując różnego rodzaju słodkości dla firm, musimy być na bieżąco nie tylko z trendami z sektora marketingu oraz reklamy, ale także z branży spożywczej. Tym, na co zdecydowanie stawiamy już dziś i co planujemy rozwijać w kolejnych latach, jest personalizacja słodyczy, automatyzacja naszej pracy oraz ekologiczne podejście do produkcji i dystrybucji. To właśnie w tym upatrujemy naszego słodkiego sukcesu.
Tegoroczny jubileusz 25-lecia istnienia naszej firmy to dla mnie osobiście moment wielu podsumowań. Dziś z perspektywy czasu obserwuję, w jak dużym stopniu zmieniła się nasza praca, a co za tym idzie – także oferowane produkty. Poza jakością, która jest stałym elementem, w naszej słodkiej działalności zmieniło się… niemal wszystko. Co będzie w kolejnych dekadach? Trudno to jednoznacznie przewidzieć, jednak jedno jest pewne – podniesiemy jakość naszych usług poprzez personalizację asortymentu i bycie jeszcze bardziej eko.
Personalizacja
Dzisiejszy klient, czyli firma, marka czy organizacja, chce mieć wszystko uszyte na swoją własną miarę. Brandy pragną być oryginalne i niepowtarzalne, by skutecznie przykuwać uwagę innych. Z tego względu personalizacja gra pierwsze skrzypce również w branży słodyczy reklamowych. Firmy chcą obdarowywać swoich pracowników, kontrahentów i partnerów biznesowych upominkami, które poza jakością cechuje interesujący koncept, a jednocześnie są spójne z charakterem marki. Co robimy, by odpowiedzieć na tę potrzebę? Realizujemy takie pomysły, jakie tylko przyjdą do głowy naszym klientom! Przede wszystkim:
- tworzymy słodycze w zupełnie nowym kształcie, dostosowanym do indywidualnych oczekiwań klientów;
- przygotowujemy słodkości w jednej z ośmiu czekoladowych kuwertur, dodając do nich wymarzone przez klienta nadzienie, a karmelkom i lizakom nadajemy nawet dowolny kolor i smak;
- wykorzystując jadalne tusze spożywcze, wykonujemy całkowicie bezpieczny i estetyczny nadruk cyfrowy bezpośrednio na czekoladzie, ciasteczkach czy lizakach;
- personalizujemy także opakowanie: od nowego wykrojnika, kształtu i nadruku, aż po przykuwające wzrok dodatki i dedykowane karnety.
Marzy Ci się zupełnie niestandardowy słodki projekt? Doskonale! Nasi specjaliści z przyjemnością stworzą słodycz, jakiej jeszcze nie było.
Ekologia
O tym, że na środowisko wpływ mają zarówno te codzienne, małe, jak i duże, przełomowe decyzje każdego z nas, wiedzieli już moi rodzice, którzy ćwierć wieku temu zakładali Slodkie. Dziś, kontynuując ich proekologiczne podejście do biznesu, wiem, że granie z naturą do jednej bramki to inwestycja w naszą wspólną przyszłość. Naturalnie możliwości w tym zakresie mamy dziś całe mnóstwo, a co chwilę pojawiają się nowe rozwiązania, dzięki którym w jeszcze większym stopniu chronimy planetę i dbamy o zdrowie. Jestem przekonana, że każdy z nas może dołożyć własną cegiełkę do budowania lepszej planety. Zielona działalność w naszej firmie zakłada szereg aktywności na czterech kluczowych dla nas poziomach: produkt, firma i proces produkcji, zarządzanie odpadami oraz materiały i logistyka.
- Wszystkie składniki czekolad, pralin oraz ich nadzień, które znajdują się w naszej ofercie, pochodzą w 100% ze zrównoważonych źródeł.
- Wprowadziliśmy 100% wegańską czekoladę NXT generation, pozbawioną alergenów i nabiału, dzięki czemu idealnie nadaje się na upominek dla alergików.
- W żadnym naszym produkcie nie ma oleju palmowego.
- Dbamy o czyste i krótkie składy produktów, nie stosujemy konserwantów, sztucznych barwników czy aromatów.
W 2022 roku zmniejszyliśmy zużycie energii aż o 80%, a wody – o 60%. Cały czas pracujemy nad minimalizowaniem odpadów, regularnie je segregując. Dbamy też o stosowanie ekologicznych, biodegradowalnych opakowań, wykorzystując na przykład papierowe taśmy i materiały pochodzące z recyklingu. Od lat współpracujemy wyłącznie z zaufanymi, tak zwanymi zielonymi dostawcami. Z każdym rokiem wdrażamy nowe rozwiązania – niekiedy drobne, wydawać by się mogło, że mało istotne – jednak wierzymy, że wszystkie razem mają duże znaczenie dla ekologii. Jestem dumna z tego podejścia i zachęcam do takich działań również inne firmy. Każdy z nas może wprowadzić do swojej codzienności czy przedsiębiorstwa coś więcej, by zadbać o zieloną przyszłość. Nadszedł czas, by wziąć sprawy planety w nasze ręce!