Czym jest produkt premium w świecie kryzysu ekonomicznego? Jak inflacja wpływa na zachowanie konsumentów? Czy jest szansa, że wyniesiemy coś pozytywnego z tego doświadczenia? Serdecznie zapraszamy na kolejny Food Working, który odbędzie się już 26 stycznia w murach warszawskiego Studia Od kuchni!
Food Working to cykl spotkań branżowych organizowanych w ramach projektu Food and Design. Podczas wydarzeń specjaliści z różnych dziedzin dyskutują na temat zmian, trendów i rozwoju sektora food w Polsce i na świecie.
Gośćmi specjalnymi najbliższego spotkania pod hasłem: Premiumizacja vs. inflacja będą:
- Antoine Azais – Dyrektor Project Warszawa;
- Agata Latanowicz – Specjalistka ds. Strategii Marketingowej, Lidl Polska.
- Mateusz Tryjanowski – Head of Marketing & E-commerce, HAYB;
- Marcin Wawrzeń – Country Manager, Restaurant Club.
Spotkanie poprowadzi Magda Malutko – pomysłodawczyni projektu Food and Design oraz CEO agencji kreatywnej Od kuchni oraz związany z projektem Mateusz Kulik – dziennikarz Radia Czwórka.
Na Food Working zapraszamy zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonatów chcących zgłębić wiedzę na temat rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona!
Zapisy dostępne są w zakładce Food Working. Zapraszamy!








Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































