Personalizacja to bez wątpienia nieustający trend w branży reklamowej. To doskonały sposób na budowanie rozpoznawalności marki, odzwierciedlenie jej charakteru czy utrwalenie przekazu kampanii. Nic więc dziwnego, że firmy prześcigają się w pomyśle na wyróżnienie się spośród konkurencji, jednak to coraz trudniejsze zadanie. Jak zatem „przebić” się ze swoim pomysłem?
Na rynku dostępnych jest wiele możliwości reklamowych – szczególną uwagę warto zwrócić na te, które można personalizować pod swoje potrzeby. Istotne jest również to, by budziły one dobre skojarzenia z marką oraz zostały w pamięci naszych kontrahentów.
W SLODKIE codziennie mierzymy się z wyzwaniami naszych Klientów, pomagając im dobrać odpowiedni produkt do okazji oraz budżetu jakim dysponują, a ilość możliwości jest niemal nieskończona!
SLODKI przekaz reklamowy?
Słodycze reklamowe są wdzięcznym tematem, ponieważ budzą pozytywne emocje. Rozpływająca się w ustach belgijska czekolada, praliny nadziewane najlepszymi kompozycjami smaków, kruche ciasteczka, cukierki we wszystkich smakach czy kolorowe lentilki z logo to tylko część naszych propozycji. Obdarowany z pewnością doceni nie tylko pomysł spersonalizowanego prezentu, ale również jego smak, co z pewnością wzbudzi dobre skojarzenie z marką.
My postawiliśmy na podwójną personalizację, dlatego poza opakowaniem mamy możliwość spersonalizowania również produktu.
fot. agencja kreatywna Od kuchni
Jak personalizować produkt?
Proponujemy umieszczenie pełnej grafiki Klienta również na czekoladzie czy ciastkach. To całkowicie bezpieczne, jadalne tusze, a efekt jest naprawdę zaskakujący! Na mniejszych produktach, takich jak lentilki Brandme! umieszczamy logo. To jeszcze nie koniec możliwości. Warto zastanowić się nad skojarzeniami z naszą marką, ponieważ personalizować możemy również kształt czy smak produktów. Codziennie doradzamy naszym Klientom, ponieważ często to właśnie szczegół ma znaczenie. Wprowadzasz nowy produkt na rynek? Odlej go z czekolady w ramach kampanii reklamowej. Wypracowałeś nową linię graficzną? Pokaż ją swoim klientom przekazując im słodkie czekoladki czy kruche ciastka z nowym motywem. Odliczasz dni do wydarzenia? Wręcz uczestnikom kalendarz, by odliczali wspólnie z Tobą!
fot. agencja kreatywna Od kuchni
Opakowanie – jakie wybrać?
Wiele zależy od rodzaju produktu, jaki wybierzesz, ale możesz wpłynąć na materiał, z jakiego wykonane jest opakowanie. Dlaczego? Na przestrzeni lat znacznie wzrosła świadomość klientów w kwestiach dbałości o środowisko. Młode pokolenie kładzie duży nacisk na wybór firm, które dbają o dobro planety. Wybierając prezent reklamowy również możesz pokazać, na jakich wartościach Ci zależy. Warto zwrócić uwagę na oznaczenia produktów – papier i karton z certyfikatem FSC świadczą o wykorzystaniu surowców z recyclingu lub ekologicznych źródeł. Folia może być BIO, kompostowalna czy pozyskana z recyklingu. Metalowe puszki również można recyklingować. Co więcej, wybierając personalizowany produkt w puszce czy drewnianym pudełku sprawisz, że obdarowany zachowa go na dłużej w pamięci. Takie opakowania są wykorzystywane w biurach i domach do przechowywania drobiazgów czy utrzymania porządku. Warto więc wykorzystać tę powierzchnię reklamową na utrwalenie wizerunku Twojej firmy.
Niezależnie jaki prezent wybierzesz, zwróć uwagę na możliwości spersonalizowania go, tak by odzwierciedlić charakter Twojej firmy, utrwalić wizerunek marki, a tym samym budować świadomość i rozpoznawalność na rynku i oczywiście wyróżnić się na tle konkurencji.