W dniach 11–13 marca 2025 roku w Ptak Warsaw Expo odbyła się 28. edycja Międzynarodowych Targów EuroGastro – wiodącego wydarzenia sektora HoReCa w Polsce. Tegoroczna edycja po raz kolejny potwierdziła swoją pozycję jako centralna platforma spotkań profesjonalistów branży gastronomicznej, hotelarskiej i cateringowej.
Targi zgromadziły aż 23 202 odwiedzających oraz 521 wystawców z 34 krajów, którzy zaprezentowali innowacyjne rozwiązania, nowoczesne urządzenia, produkty spożywcze premium oraz usługi dopasowane do potrzeb gastronomii jutra. Powierzchnia ekspozycyjna wyniosła imponujące 50 000 m², co czyni to wydarzenie jednym z największych w tej branży w Europie Środkowo-Wschodniej.
Ekscytujące pokazy i emocje na żywo
Program targów był wyjątkowo bogaty – uczestnicy mieli okazję zobaczyć liczne pokazy kulinarne, m.in. przygotowane przez Klub Szefów Kuchni, który zachwycił francuskimi inspiracjami oraz precyzją wykonania potraw.
Równie inspirujący był pokaz Tableart – Sztuka Kieliszka, który połączył sztukę serwowania z kreatywnym podejściem do estetyki stołu. Kolejną atrakcją był pokaz kulinarny organizowany przez Euro-Toques Polska, który podkreślił znaczenie jakości i sezonowości w kuchni europejskiej. Firma Grafen zaprezentowała z kolei nowoczesne techniki kulinarne i wyposażenie dla gastronomii przyszłości.
W ramach Best Barista Challenge wyłoniono najlepszych specjalistów od kawy, którzy rywalizowali w przygotowywaniu napojów, a jury złożone z ekspertów nagrodziło zarówno smak, jak i technikę wykonania.
Cenne rozmowy – konferencje i eksperci
Integralną częścią EuroGastro 2025 była także konferencja CECH w Wodzisławiu Śląskim, podczas której poruszono najważniejsze tematy dla rynku gastronomicznego. Eksperci i praktycy mówili m.in. o wyzwaniach kadrowych w gastronomii, przyszłości zero waste w kuchni oraz prawach przedsiębiorców w obliczu kryzysów.
Hasłem przewodnim debat było pytanie: „Jak przetrwać na rynku HoReCa?” – odpowiedzi dostarczali właściciele lokali, szefowie kuchni, szkoleniowcy i przedstawiciele stowarzyszeń branżowych.
Medale Targowe – innowacje pod lupą
Podczas uroczystej gali wręczono Medale Targowe EuroGastro, nagradzając najbardziej innowacyjne produkty, unikalne premiery oraz najciekawsze ekspozycje. Jury oceniło zgłoszenia w kategoriach: Innowacyjność, Produkt Targowy, Premiera Targowa i Ekspozycja Targowa.
Podsumowanie i zapowiedź 2026
EuroGastro 2025 pokazało, że branża HoReCa ma się dobrze, rośnie w siłę i potrafi przyciągnąć tłumy pasjonatów oraz profesjonalistów. Organizatorzy już dziś zapraszają na kolejną edycję – EuroGastro 2026, która odbędzie się w dniach 10–12 marca 2026 roku.
 
			








 Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.
Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


 Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








 Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































