Za nami drugie spotkanie z cyklu Food Working! W czwartek 26 stycznia 2023 roku w warszawskim Studiu Od kuchni odbył się panel dyskusyjny, podczas którego eksperci wymienili się spostrzeżeniami i doświadczeniami związanymi z dotykającą nas dziś inflacją oraz funkcjonowaniem na rynku premium. Sprawdź fotorelację z wydarzenia!
Postpandemiczne odbicie czy rosnący rynek dóbr luksusowych to hasła, które (paradoksalnie) spotykamy w dobie ciągle wysokiej inflacji i kryzysu gospodarczego. Właśnie dlatego o stan oraz przyszłość sektora premium w branży food zapytaliśmy jej przedstawicieli podczas debaty eksperckiej w ramach cyklu Food Working.
W panelu zasiadło grono specjalistów z branży marketingowej i HoReCa – w większości należących do kolektywu Food and Design. Wśród nich znaleźli się więc:
- Antoine Azaïs – Dyrektor Project Warszawa;
- Agata Latanowicz – Specjalistka ds. Strategii Marketingowej, Lidl Polska;
- Mateusz Tryjanowski – Head of Marketing & E-commerce, HAYB;
- Marcin Wawrzeń – Country Manager, Restaurant Club.
Dwójka z nich – Mateusz Tryjanowski oraz Agata Latanowicz – wygłosiła także swoje krótkie prelekcje.
Spotkanie poprowadzili związany z projektem Mateusz Kulik – dziennikarz Radia Czwórka, oraz Magda Malutko – pomysłodawczyni projektu Food and Design oraz CEO agencji kreatywnej Od kuchni.
Wśród zaproszonych gości znaleźli się eksperci i partnerzy Food and Design. Na wydarzenie zapisać się można było także poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie w zakładce Food Working. Dziękujemy wszystkim obecnym!
O pyszne i efektowne jedzenie, bufet i napoje zadbał partner projektu – Deli Catering. W wydarzenie włączyli się również TiM S.A., Browar Hoplala, SLODKIE, DPD Food oraz JW Films, którym także serdecznie dziękujemy.
Na kolejny Food Working zapraszamy Was niebawem, bo już 30 marca! Zachęcamy do śledzenia naszych aktualności.