W świecie mody nie ma rzeczy niemożliwych, a najnowsza współpraca między dwoma ikonicznymi markami udowadnia, że inspiracje możemy znaleźć wszędzie. W ostatnim tygodniu świat mody i kulinariów połączył siły – Kate Spade New York, marka znana z ekskluzywnych kolekcji dla kobiet, ogłosiła współpracę z Heinz, tworząc torebkę typu crossbody inspirowaną kultowym opakowaniem ketchupu tej marki.
W erze, gdy jedzenie i moda często idą ramię w ramię, nie jest niespodzianką, że takie połączenie stało się możliwe. Kate Spade od lat imponuje kreatywnymi, pełnymi kolorów projektami. Heinz natomiast jest symbolem klasyki wśród sosów. Efektem ich współpracy jest torebka, która zachwyca detalami i kreatywnością.
źródło: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1025650555584155&set=pcb.1025650618917482&locale=pl_PL
Design i cena
Dodatek, który niedawno zadebiutował kosztuje 398 dolarów (ok. 1570 zł) i już jest hitem wśród miłośniczek mody. Krawędzie torebki naśladują autentyczne opakowanie, a ozdobny suwak przypomina strużkę sosu. Dodatkowo posiada specjalną wewnętrzną kieszeń zaprojektowaną do przechowywania drobnych rzeczy.

Ewolucja marki
Kate Spade od zawsze stawia na radość i kolor w swoich projektach. Jej historia rozpoczęła się w 1993 roku, gdy sfrustrowana brakiem stylowych i funkcjonalnych torebek postanowiła stworzyć własną. Od pierwszego projektu, modelu Sam, marka ewoluowała, wprowadzając do świata mody elegancję połączoną z odrobiną szaleństwa. Dziś jest globalną marką, która oferuje nie tylko torebki, ale także ubrania, buty, biżuterię oraz dodatki do domu.
źródło https://www.katespade.com/who-we-are
Kate Spade x Heinz w kontekście trendów
Współpraca Kate Spade z Heinz wpisuje się w szerszy trend łączenia mody z jedzeniem. Betsey Johnson, Anya Hindmarch, czy Nik Bentel to tylko niektóre z marek, które również tworzą torebki inspirowane produktami spożywczymi. Od torebek w kształcie kieliszków przez koszyki z jagodami, po torby przypominające opakowania makaronu – moda i jedzenie stały się nierozerwalne.
Jeśli ciekawią Was inne modowe inspiracje związane z jedzeniem, zapraszamy do przeczytania naszego artykułu o linii butów inspirowanej McDonald’s!









Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































