Zazwyczaj przygotowane z mięsa, choć w wersji warzywnej jest równie pyszne! Mowa o carpaccio. Dziś podrzucamy przepis na aromatyczne carpaccio z pomidorów. Z dodatkiem cebuli, świeżej bazylii, intensywnego w smaku sera Pecorino Romano i oliwy z oliwek jest idealne jako przekąska na letnie dni!
poziom trudności: łatwe
ilość porcji: 2
czas przygotowania: 10 minut
Składniki:
- 2 duże pomidory (u nas malinowe)
- garść listków świeżej bazylii
- 1/2 czerwonej cebuli
- 6 łyżek oliwy z oliwek
- 30-40 g sera Pecorino Romano
- pieprz i sól do smaku
Przygotowanie:
1. Talerz, na którym ułożysz carpaccio z pomidorów polej oliwą z oliwek (3 łyżki) i posyp solą oraz pieprzem.
2. Pokrój pomidory w cienkie plastry i ułóż na talerzu.
3. Posiekaj czerwoną cebulę i świeżą bazylię, następnie wymieszaj je z 3 łyżkami oliwy z oliwek, solą i pieprzem.
4. Tak przygotowaną mieszanką polej pokrojone pomidory.
5. Całość posyp świeżo tartym serem Pecorino Romano. Smacznego!
Przepisy redakcji Food and Design w formie wideo znajdziesz na naszym Instagramie!
https://www.instagram.com/foodanddesignpl/

fot. agencja kreatywna Od kuchni









Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































