Po zeszłorocznym szaleństwie związanym z premierą filmu Barbie, marka Heinz zdecydowała się nawiązać współpracę z firmą Mattel. Na fali popularności filmu i ze względu na 65. rocznicę marki Mattel wprowadzili nową, limitowaną edycję sosu majonezowego „Barbiecue”!
Heinz Classic “Barbiecue” Sauce, to wegański majonez, aromatyzowany wędzonym sosem BBQ i zabarwiony ekstraktem z buraków, któremu sos zawdzięcza charakterystyczny różowy odcień Barbie. Sos “Barbiecue” od 17 kwietnia będzie dostępny w Wielkiej Brytanii w sklepach Tesco, a od maja w sieciach sklepu Ocado w sugerowanej cenie detalicznej wynoszącej 3,39 funtów (około 17 zł). Do sprzedaży internetowej na głównej stronie Heinz UK trafi wyłącznie 5000 butelek, więc… kto pierwszy ten lepszy!

źródło: Mattel
„Współpraca z Heinzem otwiera przed fanami kolejną możliwość przeniesienia świata Barbie do swojej codzienności.” – powiedziała Ruth Henriquez, szefowa Mattela na region EMEA. „Ta współpraca ucieleśnia ducha innowacji i zabawy, z którego znane są obydwie marki. Nie możemy się doczekać reakcji fanów, kiedy będą mieli okazję spróbować ten innowacyjny produkt.” – dodała Henriquez.

źródło: Mattel
Co ciekawe pomysł na ten produkt powstał w zeszłym roku, po premierze filmu Barbie. Na profilu Heinza wówczas opublikowano propozycję takiego produktu i zapytano odbiorców, co by powiedzieli na taką kolaborację. Fala pozytywnych reakcji była tak duża, że marki zdecydowały się urzeczywistnić ten pomysł.
Spróbowalibyście burgera z sosem “Barbiecue”? Dajcie znać w komentarzu!









Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































