Po zeszłorocznym szaleństwie związanym z premierą filmu Barbie, marka Heinz zdecydowała się nawiązać współpracę z firmą Mattel. Na fali popularności filmu i ze względu na 65. rocznicę marki Mattel wprowadzili nową, limitowaną edycję sosu majonezowego „Barbiecue”!
Heinz Classic “Barbiecue” Sauce, to wegański majonez, aromatyzowany wędzonym sosem BBQ i zabarwiony ekstraktem z buraków, któremu sos zawdzięcza charakterystyczny różowy odcień Barbie. Sos “Barbiecue” od 17 kwietnia będzie dostępny w Wielkiej Brytanii w sklepach Tesco, a od maja w sieciach sklepu Ocado w sugerowanej cenie detalicznej wynoszącej 3,39 funtów (około 17 zł). Do sprzedaży internetowej na głównej stronie Heinz UK trafi wyłącznie 5000 butelek, więc… kto pierwszy ten lepszy!
źródło: Mattel
„Współpraca z Heinzem otwiera przed fanami kolejną możliwość przeniesienia świata Barbie do swojej codzienności.” – powiedziała Ruth Henriquez, szefowa Mattela na region EMEA. „Ta współpraca ucieleśnia ducha innowacji i zabawy, z którego znane są obydwie marki. Nie możemy się doczekać reakcji fanów, kiedy będą mieli okazję spróbować ten innowacyjny produkt.” – dodała Henriquez.
źródło: Mattel
Co ciekawe pomysł na ten produkt powstał w zeszłym roku, po premierze filmu Barbie. Na profilu Heinza wówczas opublikowano propozycję takiego produktu i zapytano odbiorców, co by powiedzieli na taką kolaborację. Fala pozytywnych reakcji była tak duża, że marki zdecydowały się urzeczywistnić ten pomysł.
Spróbowalibyście burgera z sosem “Barbiecue”? Dajcie znać w komentarzu!