Serdecznie zapraszamy do udziału w pierwszym spotkaniu branżowym projektu Food and Design! Już w czwartek, 24 listopada, odbędzie się ekspercki panel dyskusyjny oraz premiera raportu badawczego Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków. Sprawdź, jak wziąć udział w spotkaniu!
Food Working to cykl spotkań branżowych organizowanych w ramach projektu Food and Design. Podczas wydarzeń eksperci z różnych dziedzin, których łączy tematyka jedzenia, będą dyskutować na temat zmian, trendów i rozwoju sektora food w Polsce i na świecie.
Już 24 listopada o godz. 18.00 w Studiu Od kuchni przy ul. Chodakowskiej 12 w Warszawie rozpocznie się pierwsze spotkanie pt. Ludzie kupują oczami. Mamy na to dowody! Premiera raportu «Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków».
Cykliczne spotkania, podczas których dyskutujemy z ekspertami z branży na temat bieżącej sytuacji na rynku, a także przyglądamy się trendom i zmianom, to coś, czego brakowało w polskim środowisku food designu. Cieszę się, że udało nam się powołać projekt, w ramach którego nie tylko wymieniamy się opiniami, ale też poznajemy się i konsolidujemy branżę! Liczę, że spotka nas mnóstwo pozytywnych zmian, które wpłyną na profesjonalizację polskiego rynku. Serdecznie zachęcam do udziału w pierwszym spotkaniu z cyklu Food Working, ponieważ szykują się naprawdę interesujące prelekcje oraz apetyczna, sprzyjająca swobodnym rozmowom atmosfera! – komentuje Magda Malutko, pomysłodawczyni projektu Food and Design.
Pierwsze spotkanie poświęcone decyzjom zakupowym konsumentów zostanie wzbogacone premierową prezentacją raportu pochodzącego z badania konsumenckiego, które na zlecenie agencji Od kuchni zrealizowała agencja badawcza ARC Rynek i Opinia. Uczestnicy spotkania branżowego jako pierwsi otrzymają dostęp do pełnego raportu Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków, w którym poruszono m.in. tematy:
- wpływu wyglądu opakowania na zakup produktów spożywczych,
- czynników oddziałujących na gościa zamawiającego danie w restauracji,
- nowych trendów w odżywianiu.
Na wydarzenie zapraszamy zarówno osoby zawodowo związane z komunikacją wizualną marek foodowych, jak i amatorów chcących pogłębić wiedzę na ten temat. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona!
Więcej informacji oraz zapisy dostępne są w zakładce Food Working.








Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































