Każdy z nas uwielbia przekąski, szczególnie podczas maratonu ulubionego serialu lub filmu. Chrupanie czegoś pysznego jest nieodłącznym elementem rozkoszowania się chwilą spędzoną przed ekranem. Czy to popcorn, nachosy czy słodkie przekąski, każdy ma swój ulubiony przepis na długie godziny filmowego relaksu!

źródło: materiały prasowe
Netflix, wkracza na rynek przekąsek z nową propozycją dla kinomaniaków! Dzięki współpracy z firmą Popcorn Indiana znany gigant streamingowy wprowadza do sprzedaży popcorn w dwóch wariantach smakowych – cheddar oraz cynamon. Czyli coś dla miłośników słodkich, jak i słonych smaków!
Przenieś smaki kina do domowego zacisza
Wyjątkowe smaki mają przenieść wrażenia z kina do domowego zacisza, czyniąc każdą filmową noc jeszcze bardziej wyjątkową. Popcorn można nabyć w sklepach amerykańskiej sieci Walmart za 4,5 dolara. Producent udostępnił nawet wyszukiwarkę sklepów, aby pomóc klientom znaleźć najbliższe punkty sprzedaży, gdzie popcorn jest na pewno dostępny.

źródło: materiały prasowe
“Netflix Now Popping”, to kolejny krok w umacnianiu pozycji Netflixa jako marki oferującej kompleksowe doświadczenia rozrywkowe. Nowa przekąska z pewnością stanie się ulubionym towarzyszem wieczorów filmowych, wnosząc smakowity akcent do domowego kina.









Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































