Czym jest produkt premium w świecie kryzysu ekonomicznego? Jak inflacja wpływa na zachowanie konsumentów? Czy jest szansa, że wyniesiemy coś pozytywnego z tego doświadczenia? Serdecznie zapraszamy na kolejny Food Working, który odbędzie się już 26 stycznia w murach warszawskiego Studia Od kuchni!
Food Working to cykl spotkań branżowych organizowanych w ramach projektu Food and Design. Podczas wydarzeń specjaliści z różnych dziedzin dyskutują na temat zmian, trendów i rozwoju sektora food w Polsce i na świecie.
Gośćmi specjalnymi najbliższego spotkania pod hasłem: Premiumizacja vs. inflacja będą:
- Antoine Azais – Dyrektor Project Warszawa;
- Agata Latanowicz – Specjalistka ds. Strategii Marketingowej, Lidl Polska.
- Mateusz Tryjanowski – Head of Marketing & E-commerce, HAYB;
- Marcin Wawrzeń – Country Manager, Restaurant Club.
Spotkanie poprowadzi Magda Malutko – pomysłodawczyni projektu Food and Design oraz CEO agencji kreatywnej Od kuchni oraz związany z projektem Mateusz Kulik – dziennikarz Radia Czwórka.
Na Food Working zapraszamy zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonatów chcących zgłębić wiedzę na temat rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona!
Zapisy dostępne są w zakładce Food Working. Zapraszamy!