Pierwszy e-book w wykonaniu nowo powstałego projektu Food and Design to zbiór przewidywań blisko 80 ekspertów na temat przyszłości branży food. Specjaliści wskazali trzy główne trendy żywieniowe, które będą dominować na polskim i światowym rynku, wśród nich: owady, comfort food w nowoczesnym wykonaniu i ekologia. Sprawdź, jak pobrać darmowy e-book!
Przyszłości branż, których wspólnym mianownikiem jest jedzenie.
W publikacji „Przyszłość jedzenia / jedzenie przyszłości. Trendbook 2023–2030” pojawiły się odpowiedzi ekspertów na wiele pytań od dawna nurtujących sektor food. Wśród nich:
- Jak rozumiesz sformułowanie „jedzenie przyszłości”?
- Kulinarny hedonizm czy restrykcyjne podejście do diety? Jaki będzie nasz stosunek do odżywiania w 2030 roku?
- Jak rozwinie się trend roślinnych alternatyw dla mleka? Z czym będziemy pić kawę w 2030 roku?
Trendbook kompleksowo porusza tematykę żywności i trendów foodowych na kolejne lata. Z tego względu jest doskonałą bazą wiedzy dla osób interesujących się jedzeniem oraz poszukujących ciekawych informacji dotyczących innowacji. Kierujemy go zarówno do amatorów, jak i osób zawodowo związanych z tematem żywności. – komentuje Magda Malutko, pomysłodawczyni projektu Food Design oraz CEO agencji kreatywnej Od kuchni.
W trendbooku pojawiły się także dane pochodzące z badania konsumenckiego „Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków” przeprowadzonego we wrześniu przez agencję badawczą ARC Rynek i Opinia na zlecenie agencji kreatywnej Od kuchni. Badanie dotyczyło komunikacji wizualnej marek spożywczych, w tym projektów opakowań, zdjęć dań i produktów spożywczych czy motywacji zakupowych konsumentów.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I POBIERZ BEZPŁATNY TRENDBOOK 2023-2030!








Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































