fot. Bangladesh Post
Koncerty Taylor Swift w Warszawie trwają od 1 do 3 sierpnia. To pierwszy raz kiedy amerykańska gwiazda odwiedziła Polskę – to ważne wydarzenie zarówno dla fanów, jak i dla samej stolicy. Z tej okazji, koncertowicze przez trzy dni mogą liczyć na specjalne promocje, które obowiązują za okazaniem biletu.
Przyjrzeliśmy się im dokładniej i podpowiadamy, gdzie warto zajrzeć przed koncertem!
Restauracja ORZO na Placu Konstytucji 5 oraz na Placu Konesera zaprasza fanów z biletami na pizzę 1+1.
źródło: ORZO
Restauracja Pod Gigantami przy Alejach Ujazdowskich 24, przygotowała Taylor Sweet, czyli wyjątkowy koktajl, na który składa się Ostoya, purée truskawkowe, syrop lawendowy, sok z cytryny oraz… wata cukrowa! W tym samym czasie obowiązuje 10% rabatu na całe zamówienie, po okazaniu biletu na koncert Taylor Swift!
Źródło: Pod Gigantami
Galeria Wypieków Lubaszka stworzyła specjalne ciastka popcake. Limitowane ciastko składa się z nadzienia pralinowego, chrupiących kuleczek i serka mascarpone, otoczone chrupiącą białą czekoladą. Do wyboru w dwóch kolorach – różowym oraz fioletowym.
Źródło: Galeria Wypieków Lubaszka
We włoskiej restauracji Marcello na fanów czeka cała wkładka inspirowana twórczością Taylor, w tym dwa drinki – Lavender Haze oraz Lover fest 0% oraz wiele innych niespodzianek, które będą dostępne na miejscu.

Źródło: Marcello
Charlotte również czeka na koncertowiczów ze specjalną wkładką w menu. A w nim Latte (Taylor’s Version), Lavender Haze Soda, French 13 oraz Bejeweled Eclair. Oferta dostępna jest aż do niedzieli, 4 sierpnia.

Źródło: Charlotte
Wozownia również wznosi toast za udane koncerty! W menu pojawił się Taylor Twist 🍸, który będzie dostępny od 1 do 4 sierpnia.

Źródło: Wozownia
Pad Thai w AHAAN? Niemożliwie staje się możliwe! Do niedzieli obowiązuje specjalne menu, w którym zobaczycie aż 4 różne PAD THAI, a wśród nich PAD THAILOR! Dostępne są również dwa sparkly koktajle – lemoniada LAVENDER HAZE i ulubiony koktaj Tay, czyli French Blonde.

Źródło: Ahaan
Nie da się ukryć, że warszawskie restauracje wykorzystały historyczny moment w trasie koncertowej Taylor. Uwielbiamy obserwować, jak skutecznie działa real-time marketing! Zanim zobaczymy się na koncercie, dajcie znać, z której okazji skorzystacie w ten weekend!









Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































