Walentynki to doskonała okazja dla marek z branży spożywczej do zaprezentowania kreatywnych kampanii promocyjnych, które przyciągną uwagę konsumentów. Wyszukaliśmy kilka przykładów ofert walentynkowych zza granicy. Podrzucamy te, które szczególnie przykuły naszą uwagę!
M&M’s: Limitowana edycja “Strawberries & Creme”
Z okazji Walentynek 2025, marka M&M’s wprowadziła na rynek nowy, limitowany smak “Strawberries & Creme”. Te sezonowe cukierki łączą w sobie białą czekoladę i krem truskawkowy oraz otoczone są różowo-czerwonymi skorupkami. Skojarzenie z Walentynkami i miłością gwarantowane!

źródło: bhg.com
Co-op: Walentynkowy zestaw obiadowy za… £10!
Brytyjska sieć supermarketów Co-op przygotowała specjalną ofertę dla zakochanych – zestaw obiadowy dla dwojga w cenie… £10! W ofercie dostępne są dania główne, takie jak Chicken Parmigiana czy wegański Mushroom Wellington oraz (uwaga) butelka wina lub napoju bezalkoholowego. Promocja obowiązuje od 5 do 16 lutego 2025 roku. Budżetowe rozwiązanie na każdą kieszeń!

źródło: thesun.co
Asda: Walentynkowe crumpety w kształcie serca
Sieć supermarketów Asda wprowadziła do sprzedaży crumpety (rodzaj racuchów) w kształcie serca, idealne na walentynkowe śniadanie. Opakowanie zawiera cztery sztuki i kosztuje £1.25. Produkt cieszy się dużą popularnością wśród klientów, którzy chętnie dzielą się swoimi zakupami w mediach społecznościowych.

źródło: thesun.co
Morrisons: Trzydaniowy zestaw walentynkowy za £15
Morrisons zaproponował swoim klientom trzydaniowy zestaw walentynkowy w cenie £15. Oferta obejmuje przystawkę, danie główne, dodatek, deser oraz napój. W menu znajdują się m.in. Beef En Croute, Parmesan & Truffle Mash oraz deser w kształcie serca – Panna Cotta. Promocja obowiązuje od 10 do 15 lutego 2025 roku.

źródło: thesun.co
Marks & Spencer: Walentynkowe czekoladowe przysmaki
Marks & Spencer wprowadził do swojej oferty walentynkowej czekoladowe przysmaki o nietypowych kształtach, takich jak banan z napisem “You’re Appealing” (po polsku: Jesteś atrakcyjny) wypełniony kruchymi ciasteczkami z masłem. Produkty te wywołały mieszane reakcje wśród klientów, jednak z pewnością przyciągnęły uwagę swoją oryginalnością.

źródło: thesun.co
________________
Widziałeś ciekawe kampanie i chcesz się nimi podzielić? Podeślij je do nas! [email protected]








Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.
Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.








Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 

























































